Mieli tėveliai/globėjai, mes pasiilgome vaikų šurmulio darželyje, bet situacija dėl viruso pavojaus koreguoja visų mūsų planus ir darbo pobūdį. Suprantame, kaip Jums svarbu vaikų ugdymas ir vaikų pagrindinė veikla – žaidimai. Mūsų pedagogai pasiruošę nuotoliniu būdu padėti ir pasiūlyti tikslingas veiklas, konkrečias užduotis kartu su vaikais namuose.
Užduotys ugdymui namuose bus pateikiamos periodiškai, atsižvelgiant į Kauno lopšelio – darželio ,,Daigelis“ ugdymo programą, priešmokyklinio ugdymo programą, ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų aprašą, vaikų amžių ir poreikius, bei ugdymo galimybes namuose.
Informacijos apie ugdymo turinį ieškokite:
- dienyne ,,Mūsų darželis”, ugdomosios veiklos savaitės planuose TĖVAMS/GLOBĖJAMS – NUOTOLINIO UGDYMO GAIRĖS, UŽDUOTYS IR REKOMENDACIJOS (https://musudarzelis.lt/)
- Grupių facebook paskyrose. (Kas nesate, prisijungimų teirautis grupių auklėtojų)
- Lopšelio – darželio ,,Daigelis“ facebook paskyroje (https://www.facebook.com/daigelis.darzelis)
- Dėl ugdymo organizavimo namuose, individualių užduočių, vaikų pasiekimų vertinimo mokytojai ir specialistai konsultacijas, abiems pusėms susitartu būdu teiks nuo kovo 23 d. 9.00 – 13.00 val. darbo dienomis.
Pedagogams nuotolinio ugdymo organizavimas – tai naujas iššūkis, todėl svarbu visiems susitelkti ir bendradarbiauti. Sėkmingo nuotolinio darbo rezultatus pedagogai gali įvertinti tik gaudami grįžtamąjį ryšį iš tėvų/globėjų.
Būtų labai malonu sužinoti, kaip sekasi mūsų mažiesiems namuose kartu su tėveliais žaisti, sužinoti, atrasti. O tai Jūs galite padaryti:
- Pasidalindami nuotraukomis, video įrašais.
- Vaikų piešiniais, konstravimo, aplikavimo, lipdymo, maisto gaminimo, pasakojimų kūrimo, muzikavimo ir kitais kūrybos rezultatais.
- Atliktų užduotėlių pavyzdžiais, rezultatais.
- Vaikų samprotavimais, mintimis ir nuotaikomis.
- Pateikdami savo įžvalgas ir pasiūlymus.
Dalinkimės ir būkime kartu
Jeigu kils, dėl ugdymo organizavimo namuose klausimų, problemų, neaiškumų, rašykite, klauskite, siūlykite el. paštu lddaigelis@gmail.com