Informacija lengvai suprantama kalba (angl. „easy-to –read“)
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba yra oficialus būdas paprasčiau pateikti informaciją.
Lengvai suprantama kalba:
- reikalinga žmonėms, kuriems sunku suprasti įprastus tekstus;
- padeda žmonėms sužinoti naujos Informacijos.
Kas yra lopšelis-darželis „Daigelis“?
Kauno lopšelis-darželis „Daigelis“ yra vieta Kaune, kurioje mokosi vaikai nuo 1 iki 7 metų amžiaus.
Darželyje:
- Vaikai mokosi bendrauti su žmonėmis.
- Vaikai mokosi gyventi sveikai.
- Vaikai susipažįsta su pasauliu, pavyzdžiui, mokosi pažinti gyvūnus.
- Vaikai mokosi ką nors kurti, pavyzdžiui, piešia.
Kas yra lopšelio-darželio „Daigelis“ vadovė?
Kauno lopšelio-darželio „Daigelis“ vadovė Laima Kanienė
Koks lopšelio-darželio „Daigelis“ adresas?
Žagarės gatvė 5,
Pašto kodas yra 47178,
Miestas yra Kaunas.
https://maps.app.goo.gl/s6D6snYQLg4FzBpv8
Mokomoji kalba:
Lopšelyje-darželyje mokomoji kalba yra lietuvių.
Jei Jūs turite klausimų galite:
- Skambinti telefonais:
+370 37 26 65 63
arba
+370 37 26 36 73
- Atsiųsti elektroninį laišką elektroniniu adresu
- Ateiti į Kauno lopšelį-darželį „Daigelis“
Kada mes dirbame?
- pirmadienį,
- antradienį,
- trečiadienį,
- ketvirtadienį,
- penktadienį.
Darbo laikas nuo: 7 valandos iki 19 valandos.
Švenčių dienomis lopšelis-darželis „Daigelis“ nedirba.
Šventės yra:
- Sausio mėnesio 1 diena
- Vasario mėnesio 16 diena
- Kovo mėnesio 11 diena
- Velykos
- Gegužės mėnesio 1 diena
- Birželio mėnesio 24 diena (Joninės)
- Liepos mėnesio 6 diena
- Rugpjūčio mėnesio 15 diena (Žolinė)
- Lapkričio mėnesio 1 diena
- Lapkričio mėnesio 2 diena
- Gruodžio mėnesio 24 diena
- Gruodžio mėnesio 25 diena
Darželyje dirba mokytojos ir auklėtojos:
- Mokytojos prižiūri vaikus.
- Mokytojos padeda vaikams mokytis.
Leidinys lengvai suprantama kalba apie draugiškas mokyklas Lietuvoje





